"Be Digital _Training Program for the Development of Social Media Competences in the Workplace. Nordplus/Adult project "
Program szkoleniowy rozwoju kompetencji w zakresie mediów społecznościowych w miejscu pracy.
Be Digital - to gotowy opis celów i efektów uczenia się oraz obszarów rozwoju w obszarze kompetencji z zakresu mediów społecznościowych.
Stworzony program szkoleniowy ma za zadanie wyposażyć osoby dorosłe powyżej 50 roku życia w wiedzę i narzędzia umożliwiające zrozumienie podstawowych platform mediów społecznościowych oraz sposobów maksymalizacji wyników w mediach społecznościowych przy użyciu najnowszych statystyk, przykładów i studiów przypadku z Facebooka, Twittera, LinkedIn, Pinterest, Instagrama & Youtube. Program zapewnia uczniom wiedzę o mediach społecznościowych od podstaw po zaawansowaną realizację strategii obecności.
W ramach tego programu szkoleniowego zapewniono przykłady strategii w rzeczywistych mediach społecznościowych z niektórych z najbardziej udanych kampanii i marek w mediach społecznościowych, a także najnowsze narzędzia do mierzenia działań marketingowych online.
Program szkoleniowy jest przeznaczony dla osób już obecnych w mediach społecznościowych i planujących rozpoczęcie strategicznego korzystania z mediów społecznościowych w celu rozwoju osobistego i zawodowego. Program nie jest odpowiedni dla osób początkujących.
Cele programu:
• Zapewnić uczniom podstawowe umiejętności w zakresie korzystania z mediów społecznościowych,
• Wspierać uczniów w wykorzystywaniu narzędzi i rozwiązań mediów, społecznościowych do osiągania celów osobistych, zawodowych i organizacyjnych,
• Pomóc uczniom odkryć, jak profesjonalnie i strategicznie korzystać z mediów społecznościowych.
Po zakończeniu tego kursu uczestnicy będą w stanie:
• Zidentyfikować elementy planu strategicznego mediów społecznościowych i skutecznie opracować efektywny plan,
• Tworzyć angażujące treści na Facebooku, Twitterze, Instagramie, LinkedIn, Pinterescie, YouTube i na innych niszowych sieciach społecznościowych
• Ocenić, które platformy mediów społecznościowych są najskuteczniejsze dla wybranej marki lub grupy klientów,
• Zidentyfikować najlepsze narzędzia do zarządzania i pomiaru wydajności treści i kampanii w mediach społecznościowych,
• Ocenić krytyczne problemy, z którymi borykają się menedżerowie mediów społecznościowych i jak radzić sobie z kryzysami.
Program szkoleniowy składa się z dwóch części, z których każda zawiera pięć części.
Unit 1. Firmowe wykorzystanie mediów społecznościowych
1. rewolucja w mediach społecznościowych,
2. Wprowadzenie do firmowego korzystania z mediów społecznościowych,
3. Platformy mediów społecznościowych,
4. Sztuka tworzenia mediów społecznościowych,
5. Skuteczna strategia treści w mediach społecznościowych.
Unit 2. Firmowe wykorzystanie mediów społecznościowych – poziom zaawansowany
1. Podstawy reklamy cyfrowej,
2. rozszerzenie zasięgu w mediach społecznościowych,
3. wykorzystanie mediów społecznościowych do budowania relacji jeden-do-jednego,
4. Monitoring, pomiary i analityka,
5. Niezbędny do dalszego sukcesu w mediach społecznościowych.